Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji w dniu 27.01.2011 r.
Gaszowice, dnia 10.01.2011 r.
BR – 0052/IV/11
ZAWIADOMIENIE
Przewodniczący Rady Gminy, działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) zwołuje na dzień27.01.2011 r. o godz. 1600 sesję Rady Gminy Gaszowice w sali Ośrodka Kultury i Sportu w Gaszowicach przy ulicy Rydułtowskiej 7.
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad sesji, powitanie zaproszonych gości, stwierdzenie prawomocności.
2. Przyjęcie porządku obrad sesji.
3. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 30 grudnia 2010 r.
4. Sprawozdanie z prac Wójta w okresie międzysesyjnym.
- informacja o przetargach
5. Sprawozdanie z prac Komisji Rewizyjnej.
6. Sprawozdanie z prac Komisji Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska i Finansów.
7. Sprawozdanie z prac Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Spraw Socjalnych, Zdrowia i Młodzieży.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na rok 2011 i na lata następne.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na rok 2011.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę gruntu w miejscowości Gaszowice.
11. Informacja o przestrzeganiu ładu i porządku na terenie gminy w roku 2010.
12. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2010, kierunki działań na rok 2011.
13. Sprawozdanie z wykonania inwestycji i remontów gminnych w roku 2010.
14. Plany inwestycyjne na lata 2011 - 2014 ze szczególnym uwzględnieniem roku 2011.
15. Informacja o stanie zobowiązań i zadłużeniu gminy.
16. Informacja o zatrudnieniu w jednostkach organizacyjnych Gminy Gaszowice.
17. Plan imprez w gminie Gaszowice w roku 2011.
18. Bieżące sprawy.
19. Interpelacje, wnioski, zapytania i odpowiedzi.
20. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca, obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.