Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

5 kwietnia 2011 | wersja 1 | Ten dokument ma 11 załączników 11

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania pn. Budowa przedszkola w Szczerbicach


 

Opis przedmiotu zamówienia:

a)    Uruchomienie kredytu w kwocie 500 000,00 zł przez bank nastąpi w II półroczu 2011 roku w kilku transzach przekazanych 
po złożeniu wniosku przez Zamawiającego, na rachunek bieżący w terminie do 3 dni. Kredyt ma zostać przeznaczony na w/w zadanie inwestycyjne i będzie stanowił 100% realizowanej inwestycji w ramach I etapu.         

b)    Zaciągnięty kredyt podlega spłacie w równych ratach kwartalnych, począwszy od 31.03.2012r. i będzie spłacony nie później niż do 31.12.2016r. Ostatnia rata będzie ratą wyrównawczą do wysokości ostatecznie zaciągniętej kwoty kredytu.

c)     Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu.
Do naliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366 dni),
a miesiąc rzeczywistą ilość dni.

d)    Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce średni WIBOR 1M wg stanu na dzień 14.03.2011r. – 3,90% plus stała marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy.

e)    Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny wraz z deklaracją wekslową.

f)      Zamawiający zastrzega sobie prawo:

-  wcześniejszej spłaty kwoty kredytu. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami,

-  zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, w związku z późniejszą procedurą przetargową dotyczącą wyboru wykonawcy zadania,

-  zmiany terminów spłat rat kredytu,

         g)   W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższych możliwości Wykonawca nie naliczy z tego tytułu dodatkowych kosztów.

h)   Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami, niż prowizja, marża oraz oprocentowanie.

 

 



W związku z udostępnieniem dodatkowej dokumentacji do SIWZ zmienia się termin składania ofert na dzień 29.04.2011 godz: 09:30


Pliki do pobrania

Biuletyn Informacji Publicznej — Urząd Gminy Gaszowice

Logowanie