Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

7 grudnia 2018 20:44 | wersja 1 | Ten dokument ma 2 załączniki 2

OGŁOSZENIE WÓJT GMINY GASZOWICE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OC, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW WOJSKOWYCH ORAZ OSP

Gaszowice, dnia 06.12.2018 r.

OG-K.2110.4.2018

OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY GASZOWICE OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO PODINSPEKTORA

DS. OC, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW WOJSKOWYCH ORAZ OSP

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Gaszowice, ul. Rydułtowska 2, 44-293 Gaszowice.

Określenie stanowiska urzędniczego:

podinspektor

w wymiarze 3/4 etatu

Wymagania niezbędne:

1. posiadać obywatelstwo polskie,

2. posiadaćpełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,

3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4.cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

5.posiadać wykształcenie wyższe,

6.posiadać stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów prawa z zakresu zadań związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności ustaw:

a) o samorządzie gminnym,

b) o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,

c) o zarządzaniu kryzysowym,

f) o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,

g) o stanie wyjątkowym,

h) o stanie klęski żywiołowej,

i) o bezpieczeństwie imprez masowych,

j) kodeksu postępowania administracyjnego.

2. Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.

3. Cechy osobowościowe: skrupulatność, sumienność, terminowość, dyspozycyjność, wysoka

kultura osobista.

4. Posiadanie prawa jazdy kat. B,

5. Umiejętność obsługi komputera.

Zakres wykonywanych zadań:

1. planowanie, koordynacja przedsięwzięć oraz realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej,

2. organizacja szkoleń i ćwiczeń formacji obrony cywilnej oraz mieszkańców w zakresie powszechnej samoobrony,

3. podejmowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy,

4. planowanie w zakresie spraw obronnych,

5. przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania,

6. organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej,

7. organizacja szkoleń i ćwiczeń obronnych,

8. organizacja i prowadzenie szkolenia formacji obrony cywilnej,

9. koordynowanie przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych,

10. realizacja przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa,

11. planowanie i nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony

12. realizacja zadań w zakresie akcji kurierskiej,

13. kontrola zadań obronnych w jednostkach organizacyjnych podległych urzędowi,

14. wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa imprez masowych, zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych,

15. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem OSP na terenie gminy,

16. prowadzenie dokumentacji w zakresie wydatkowania środków budżetowych przeznaczonych na działalność bojową OSP.

Warunki pracy na stanowisku:

1. praca biurowa,

2. praca powyżej 4 godzin przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Gaszowice w miesiącu listopad 2018 r., tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosił poniżej 6%.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji, opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (list motywacyjny, CV);

2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, ewentualny staż pracy;

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik nr 1)

4. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;

5. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

6. oświadczenie o stanie zdrowia;

7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;

8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/579 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych )) – (Załącznik nr 2).

Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane składają dokumenty w zamkniętych kopertach osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Gaszowice lub pocztą na adres: Urząd Gminy Gaszowice 44-293 Gaszowice ul. Rydułtowska 2, z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. OC, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych oraz OSP” w terminie do dnia 17.12.2018 r. do godz. 15:00.

Uprzejmie informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gaszowice i na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Gaszowice.


Wójt Gminy Gaszowice

/-/Paweł Bugdol

Pliki do pobrania

Biuletyn Informacji Publicznej — Urząd Gminy Gaszowice

Logowanie