OGŁOSZENIE WÓJT GMINY GASZOWICE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OC, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW WOJSKOWYCH ORAZ OSP
Gaszowice, dnia 06.12.2018 r.
OG-K.2110.4.2018
OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY GASZOWICE OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PODINSPEKTORA
DS. OC, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW WOJSKOWYCH ORAZ OSP
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Gaszowice, ul. Rydułtowska 2, 44-293 Gaszowice.
Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor
w wymiarze 3/4 etatu
Wymagania niezbędne:
1. posiadać obywatelstwo polskie,
2. posiadaćpełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
5.posiadać wykształcenie wyższe,
6.posiadać stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa z zakresu zadań związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności ustaw:
a) o samorządzie gminnym,
b) o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
c) o zarządzaniu kryzysowym,
f) o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
g) o stanie wyjątkowym,
h) o stanie klęski żywiołowej,
i) o bezpieczeństwie imprez masowych,
j) kodeksu postępowania administracyjnego.
2. Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.
3. Cechy osobowościowe: skrupulatność, sumienność, terminowość, dyspozycyjność, wysoka
kultura osobista.
4. Posiadanie prawa jazdy kat. B,
5. Umiejętność obsługi komputera.
Zakres wykonywanych zadań:
1. planowanie, koordynacja przedsięwzięć oraz realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej,
2. organizacja szkoleń i ćwiczeń formacji obrony cywilnej oraz mieszkańców w zakresie powszechnej samoobrony,
3. podejmowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy,
4. planowanie w zakresie spraw obronnych,
5. przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania,
6. organizacja i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej,
7. organizacja szkoleń i ćwiczeń obronnych,
8. organizacja i prowadzenie szkolenia formacji obrony cywilnej,
9. koordynowanie przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych,
10. realizacja przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa,
11. planowanie i nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
12. realizacja zadań w zakresie akcji kurierskiej,
13. kontrola zadań obronnych w jednostkach organizacyjnych podległych urzędowi,
14. wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa imprez masowych, zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych,
15. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem OSP na terenie gminy,
16. prowadzenie dokumentacji w zakresie wydatkowania środków budżetowych przeznaczonych na działalność bojową OSP.
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca biurowa,
2. praca powyżej 4 godzin przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Gaszowice w miesiącu listopad 2018 r., tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosił poniżej 6%.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji, opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (list motywacyjny, CV);
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, ewentualny staż pracy;
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik nr 1)
4. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
6. oświadczenie o stanie zdrowia;
7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/579 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych )) – (Załącznik nr 2).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane składają dokumenty w zamkniętych kopertach osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Gaszowice lub pocztą na adres: Urząd Gminy Gaszowice 44-293 Gaszowice ul. Rydułtowska 2, z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. OC, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych oraz OSP” w terminie do dnia 17.12.2018 r. do godz. 15:00.
Uprzejmie informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gaszowice i na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Gaszowice.
Wójt Gminy Gaszowice
/-/Paweł Bugdol
Pliki do pobrania
-
Załącznik nr 1 - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sie o zatrudnienie.pdf
-
Załacznik nr 2 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.doc