NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI KANCELARII
Gaszowice, dnia 08.10.2019 r.
K.2110.3.2019
OGŁOSZENIE
WÓJT GMINY GASZOWICE OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI KANCELARII
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Gaszowice, ul. Rydułtowska 2, 44-293 Gaszowice.
Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor
w wymiarze pełnego etatu
Wymagania niezbędne:
1. posiadać obywatelstwo polskie,
2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
5.posiadać wykształcenie minimum średnie,
6.posiadać minimum 3-letni staż pracy w administracji publicznej,
7.posiadać stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
-o pracownikach samorządowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
2. wysoka kultura osobista,
3. łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
4. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera,
5. terminowość,
6. skrupulatność,
7. komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań:
1) prowadzenie kancelarii Urzędu Gminy Gaszowice,
2) przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu,
3) rejestrowanie korespondencji kierowanej do urzędu,
4) kierowanie korespondencji przychodzącej do właściwych komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją,
5) bieżący odbiór poczty elektronicznej na skrzynkach podawczych urzędu,
6) przygotowywanie wysyłki pism złożonych do przekazania odbiorcy,
7) obsługa klientów, udzielanie im informacji i kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych, wydawanie wniosków i informowanie o sposobie i procedurze załatwienia sprawy,
8) prowadzenie następujących rejestrów:
- rejestru korespondencji wychodzącej,
- rejestru korespondencji przychodzącej,
- rejestru skarg, wniosków i petycji,
- rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
9) wydawania odpowiednich druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu.
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca biurowa,
2. praca powyżej 4 godzin przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Gaszowice w miesiącu wrzesień 2019 r., tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosił poniżej 6%.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji, opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (list motywacyjny, CV);
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie, staż pracy;
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik nr 1);
4. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
6. oświadczenie o stanie zdrowia;
7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
8. informację o przetwarzaniu danych osobowych kandydata (Załącznik nr 2).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane składają dokumenty w zamkniętych kopertach osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Gaszowice lub pocztą na adres: Urząd Gminy Gaszowice 44-293 Gaszowice ul. Rydułtowska 2, z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi kancelarii” w terminie do dnia 23.10.2019 r. do godz. 15:00.
Uprzejmie informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gaszowice i na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Gaszowice.
Wójt Gminy Gaszowice
/-/Paweł Bugdol