Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Wyszukiwarka dokumentów

23 listopada 2012 | wersja 1 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Nabór na stanowisko ds archiwum


 

Gaszowice, dnia 23.11.2012 r.


OG-K.2110.1.2012 


OGŁOSZENIE

WÓJT GMINY GASZOWICE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO  PODINSPEKTORA DS. ARCHIWUM


Wymiar etatu: ½ etatu

Wymagania niezbędne:

1. posiadać obywatelstwo polskie,

2. posiadać  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać  z pełni  praw publicznych,

3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

5. posiadać wykształcenie wyższe, kierunek historia ze specjalnością archiwistyka

6. posiadać minimum roczny staż pracy w samorządzie lub administracji

7. posiadać dobry stan zdrowia, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim.


Wymagania dodatkowe:

1) znajomość zasad archiwizowania dokumentów oraz udostępniania zasobu

archiwalnego

2) znajomość obowiązujących przepisów prawa z zakresu:

a) Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.)

b) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011r. Nr 14, poz. 67);

c) Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.);

d) Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznych (Dz. U. z 2001r. nr 112 poz. 1198 z późn. zm.)

e) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

f) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t.Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.);

3) umiejętność obsługi sprzętu komputerowego, w szczególności obsługa programów komputerowych w zakresie pakietu MS Office

4) odpowiedzialność, staranność, dokładność, terminowość.


Zakres wykonywanych zadań:

1. przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych referatów,

2. przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,

3. przeprowadzanie skontrum dokumentacji,

4. porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,

5. udostępnianie przechowywanej dokumentacji,

6. wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,

7. przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów,

8. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu,

9. przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego,

10. sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym,

11. doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją,

12. dbałość o stan i wyposażenie lokalu archiwum zakładowego zgodnie z wymogami określonymi w instrukcji archiwalnej.


Oferty kandydatów powinny zawierać:

1. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji, opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (list motywacyjny, CV);

2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie i staż pracy;

3. kserokopia dowodu osobistego;

4. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;

5. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

6. zaświadczenie o stanie zdrowia;

7. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 , poz. 926 z późn. zm.) niezbędne do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane składają dokumenty w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Gaszowice ( I piętro pokój 13 ) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Gaszowice 44-293 Gaszowice ul. Rydułtowska 2,  z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. archiwum” w terminie do 10.12.2012 r. do godz.1600.


Uprzejmie informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gaszowice i na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Gaszowice.


 


Biuletyn Informacji Publicznej — Urząd Gminy Gaszowice

Logowanie